Zeichenfläche 4 Servi c e auditif Servizio per appa r e c chi acustici user-loggedout user-loggedin Compass Rechnung Przelewy24 BlikLight PayPal Visa Mastercard

Ochrana zákazníků a zaměstnanců před nákazou koronavirem dodržováním hygienických standardů Fielmann.

V době koronavirové pandemie učinila společnost Fielmann včasná opatření na ochranu vás a našich zaměstnanců před nákazou onemocněním COVID-19.


Společně s jedním z nejvýznamnějších německých epidemiologů, s prof. Dr. Exnerem (univerzitní klinika Bonn), se společnosti Fielmann podařilo identifikovat rizika a stanovit hygienické standardy maloobchodu při prodeji optických pomůcek. Tyto vědecky podložené postupy jsou realizovány ve všech našich pobočkách a je tak zaručen bezpečný provoz pro všechny naše zákazníky a spolupracovníky během normální otevírací doby; jedná se o používání roušek, desinfekčních prostředků a ochranných brýlí.

Bezpečné služby společnosti Fielmann v době koronavirové pandemie

Společnost Fielmann nabízí ve svých pobočkách opět veškeré služby v rámci běžné otevírací doby. Z důvodu ochrany zdraví vás a našich zaměstnanců podléhá provoz našim přísným hygienickým opatřením. Máte možnost, si předem rezervovat termín návštěvy online, telefonicky nebo přímo na pobočce. Dodržujte prosím naše  Hygienické zásady.

Kontaktní čočky a prostředky na péči o ně si můžete přiobjednat pohodlně online:
Vaše kontaktní čočky a prostředky na péči o ně si můžete přiobjednat pohodlně online nebo si je vyzvednout ve vaší pobočce.

Dodržujte prosím naše hygienické zásady

Naši zaměstnanci používají v souladu s hygienickými zásadami společnosti Fielmann během celé doby konzultace ochrannou roušku a jednorázové rukavice a také si pravidelně myjí a desinfikují ruce. Následně se desinfikují veškeré povrchy, produkty a zařízení, které se během konzultace použijí. I vás žádáme, abyste v našich pobočkách dodržovali určité hygienické standardy:
 

  • Pokud máte nějaké příznaky nachlazení, tak vás žádáme, abyste naši pobočku vyhledali až po uzdravení. Žádáme vás o pochopení, pokud se vás naši zaměstnanci před vstupem do pobočky budou na případné příznaky ptát.
  • U vstupu do pobočky vás naši zaměstnanci pozdraví a pomohou vám s desinfekcí vašich rukou.
  • Pokud je to možné, přineste si svoji vlastní roušku a používejte ji během celé konzultace v naší pobočce.

Děkujeme za pochopení a za vaši podporu.

Odpovědi na nejčastěji kladené otázky týkající se aktuální situace v oblasti koronavirové nákazy

Vaše nejčastější dotazy týkající se aktuální situace zodpovíme na této stránce. Pokud budete mít další dotazy, tak nás můžete kontaktovat na čísle 00800 284 366 78.

Otázky týkající se sjednání schůzky

Jak si mohu sjednat schůzku?

Z důvodu snížení doby čekání můžete využít naši rezervaci schůzky online. Dále si můžete rezervovat termín návštěvy také telefonicky nebo přímo v naší pobočce.

Pracuji v krizovém odvětví. Jaké možnosti mám?

Naléhavé potřeby zákazníků pracujících například v nemocnicích a lékárnách, u policie, požárníků nebo v oblasti prodeje potravin, budou vyřizovány přednostně. Pro tyto otázky mohou výše uvedené profesní skupiny využít telefonický či osobní kontakt přímo na pobočce. 

Otázky týkající se nabídky

Jaké služby v současnosti společnost Fielmann nabízí?

Nabízíme vám služby v rámci optických pomůcek, včetně měření zraku. Z důvodu ochrany vašeho i našeho zdraví platí přísná hygienická opatření. Máte možnost si předem rezervovat termín návštěvy online na www.fielmann.cz/servis/rezervace-terminu/ nebo si termín sjednat telefonicky nebo přímo na pobočce.

Jaké možnosti mám, pokud potřebuji nové kontaktní čočky?

V našich pobočkách nabízíme aplikace kontaktních čoček a následné kontroly. Naši zákazníci si mohou i nyní u společnosti Fielmann objednávat kontaktní čočky online. Využijte naši aplikaci (Android / iOS) nebo si čočky objednejte pohodlně online na  cocky.fielmann.cz.  Pokud zatím nepoužíváte kontaktní čočky od společnosti Fielmann, můžete se poradit v některé z našich poboček.

Otázky týkající se hygienických zásad

Na co musím před návštěvou pobočky Fielmann dbát?

Pokud máte nějaké příznaky nachlazení, tak vás zdvořile žádáme, abyste naši pobočku v této době nenavštěvovali. Dále vás žádáme, pokud je to možné, abyste navštěvovali naše pobočky bez doprovodu, dodržovali odstup od ostatních zákazníků a hygienické předpisy společnosti Fielmann. Tyto předpisy kromě jiného stanoví, že si všichni zákazníci musí při vstupu do pobočky vydesinfikovat ruce a během návštěvy musejí používat ochranu úst a nosu. Pokud je to možné, přineste si s sebou svoji vlastní roušku. Veškeré detaily týkající se hygienických standardů Fielmann naleznete zde.

Chci si s sebou na konzultaci přivést doprovod. Na co musím dát pozor?

Zpravidla vás žádáme, abyste naše pobočky navštěvovali bez doprovodu. Pokud to umožní počet ostatních zákazníků, může se váš doprovod na chvíli dostavit, s dodržováním minimální bezpečné vzdálenosti. Osoby, které jsou odkázány na pomoc druhých - například při chůzi - si samozřejmě s sebou na konzultaci druhou osobu přivést mohou. Předem nás prosím o této skutečnosti informujte.

Disponuje společnost Fielmann dostatečnou zásobou ochranných pomůcek a desinfekčních prostředků?

Společnost Fielmann začala včas s vytvářením silného řetězce dodavatelů hygienických produktů a ochranných pomůcek. Zajistili jsme si dostatečné skladové zásoby a také kontinuální dodávky.

Proč se u společnosti Fielmann nepoužívají plexisklové ochranné štíty, jako je tomu v jiných optikách?

V době koronavirové pandemie nechala společnost Fielmann vědecky prověřit nejvýraznější rizika při prodeji optických a sluchových pomůcek. Výsledkem jsou  Hygienické standardy Fielmann, které důsledným způsobem snižují riziko nákazy zákazníků a našich zaměstnanců. Dle názoru prof. dr. Exnera nejsou tyto plexisklové ochranné štíty, kterým se také říká “obličejové štíty”, pro dostatečnou ochranu zákazníků a zaměstnanců vhodné. Fielmann sází na maximální bezpečnost.

Patřím do rizikové skupiny. Platí pro mne při návštěvě pobočky nějaká speciální pravidla?

Přísné dodržování hygienických standardů Fielmann zajišťuje všem našim zaměstnancům a zákazníkům - a především těm patřícím do nějaké rizikové skupiny - dostatečnou ochranu.

Otázky týkající se ochrany úst a nosu

Jak mám roušku správně používat?

Před nasazením roušky si prosím umyjete a vydesinfikujte ruce. Při nošení, nasazování a sundávání roušky se prosím dotýkejte pouze postranních pásků. U jednorázových roušek patří bílá strana směrem dovnitř a barevná strana směrem ven. Vrchní stranu poznáte u těchto roušek dle ohebného kovového pásku, který umožňuje uchycení roušky kolem nosu.

Když používám roušku, tak se mi zamlžují brýle. Co proti tomu mohu udělat?

Rady týkající se zamlžených čoček brýlí:

  • Noste brýle přes roušku. Tak brýle přitlačí roušku pevněji k obličeji a směrem nahoru se dostává daleko méně vydechovaného vzduchu. 
  • Pokud je to možné, zvolte si roušku, která je na vrchní straně opatřena ohebným drátkem. Tímto způsobem můžete optimálně upravit usazení roušky dle tvaru vašeho obličeje. I zde platí: čím více rouška k obličeji přiléhá, tím méně uniká vzduchu.
  • U nových čoček brýlí nabízíme speciální odmlžovací sprej. Naši pracovníci na pobočce vám poskytnou veškeré nezbytné informace.
    K online sjednání schůzky
  • Naneste v tenké vrstvě trochu prostředku na vaše brýlové čočky. Jemným hadříkem a velice malým množstvím potřete čisté čočky a nechte prostředek chvilku působit. Na závěr se čočky mohou vyleštit, ale nesmějí se již namáčet, aby tenká vrstva zůstala zachována. To zabrání, aby se na čočkách srážela pára z vydechovaného vzduchu. Tento postup chrání skla před zamlžováním po dobu čtyř hodin, pak je třeba ho znovu zopakovat. Důležité upozornění: nepoužívejte kapaliny s obsahem alkoholu, čističe na sklo ani jiné agresivní čisticí prostředky. Nepoužívejte ani žádné mycí prostředky s přídavkem krémů, protože ty by mohly zanechávat šmouhy.