Další informace a tipy
Jak se mohou zaregistrovat?
Pokud si chcete vytvořit zákaznický účet, klikněte v našem online shopu nahoře vpravo na ikonku. Poté klikněte na "Zaregistrovat se" a vyplňte registrační formulář. Dále máte možnost zaregistrovat se i během objednacího procesu. Pokud kliknete v nákupním košíku na ikonku "K pokladně", můžete zahájit registraci tlačítkem "Nově se zaregistrovat". Pokud již zákaznický účet vlastníte, můžete se přihlásit stejným způsobem s vašimi přístupovými údaji (e-mailová adresa a heslo).
Jak si mohu změnit heslo?
Pokud chcete změnit vaše heslo, můžete při "Přihlášení" zvolit "Zapomenuté heslo". Dále prosím zadejte e-mailovou adresu, pomocí které jste zakládali váš zákaznický účet. Následně vám bude zaslán e-mail, pomocí kterého můžete vaše heslo změnit.
Zapomněl/a jsem svoje heslo. Co mám nyní udělat?
Pokud jste vaše heslo zapomněli, můžete ho změnit při "Přihlášení". Klikněte na "Zapomenuté heslo" a zadejte e-mailovou adresu, pomocí které jste zakládali váš zákaznický účet. Následně vám bude zaslán e-mail, pomocí kterého můžete vaše heslo změnit.
Jak mohu zákaznický účet Fielmann vymazat?
Obraťte se prosím na náš zákaznický servis a sdělte mu vaše přání. Náš zákaznický servis můžete kontaktovat e-mailem na e-shop@fielmann.cz a telefonicky na bezplatné lince 00800 284 366 78 (Po-pá: 9:00 - 16:00 hod). Nebo můžete náš zákaznický servis kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.
Jak se mohu ze svého účtu Fielmann odhlásit?
Pokud jste přihlášeni na vašem zákaznickém účtu Fielmann a chcete se odhlásit, klikněte nahoře vpravo na "Odhlášení".
Jak mohu provést objednávku?
Nechte se inspirovat naším rozsáhlým sortimentem, kromě jiného kolekcí Zero a vložte příslušné zboží do nákupního košíku. Pro pokračování v objednávce otevřete nákupní košík a klikněte na tlačítko "K pokladně". V našem online shopu není požadována minimální hodnota objednávky. Pokud ještě zákaznický účet nemáte, zaregistrujte se na "Nově se zaregistrovat". Pokud již zákaznický účet u společnosti Fielmann máte, přihlaste se s vašimi přístupovými údaji (e-mailová adresa a heslo). Nebo máte možnost objednat si zboží jako nezaregistrovaná osoba. Poté zadejte vaši dodací adresu a zvolte si požadovaný způsob platby. Vaši objednávku můžete bezpečně zakončit dalším kliknutím.
Budu za svoji objednávku platit náklady na dopravu?
Ne, za vaši objednávku dopravu neplatíte.
Mohu objednávat jako host?
V e-shopu společnosti Fielmann máte možnost objednávat jako host. Vložte produkt do nákupního košíku. Klikněte nahoře vpravo na tlačítko nákupní košík a na tlačítko „K pokladně“. Poté zvolte variantu „Objednat jako host“ a dokončete svoji objednávku.
Mohu svoji objednávku stornovat?
Storno objednávky není bohužel možné. V případě dotazů ohledně vaší objednávky je vám k dispozici náš zákaznický servis, na který se můžete obrátit buď pomocí e-mailu e-shop@fielmann.cz nebo telefonicky na bezplatné lince 00800 284 366 78 (Po - Pá: 9:00-16:00 hod). Náš zákaznický servis můžete kontaktovat i prostřednictvím kontaktního formuláře.
Mohu dodatečně změnit doručovací adresu?
U již potvrzené objednávky bohužel nelze změnit dopručovací adresu.
Je požadována minimální hodnota objednávky?
Ne, v e-shopu Fielmann není požadována minimální hodnota objednávky.
Jaká je dodací lhůta?
Produkty, které jsou skladem, dodáváme během 2-3 pracovních dní. Pokud produkt skladem není, může jeho dodání trvat až 8 pracovních dní.
Jak mohu svoji objednávku sledovat?
Po předání balíku našemu dopravci Zásilkovna obdržíte potvzrení o zaslání, které vám pošleme spolu s číslem pro jeho sledování.
Obdržím potvrzovací e-mail?
Jakmile obdržíme vaši objednávku, zašleme vám potvrzovací e-mail.
Jaká dopravní služba mi balíček doveze?
Vaši objednávku vám doručí společnost Zásilkovna.
Jaké způsoby plateb jsou akceptovány?
Máte na výběr mezi těmito způsoby plateb:
- Paypal
- Kreditní karta
- Dobírka
Proč byla platba mojí kreditní kartou odmítnuta?
Odmítnutí vaší kreditní karty může mít různé příčiny. Například různé technické příčiny na naší straně, chyba v zadání, platnost karty a podobně. Alternativně nabízíme ještě tyto platební možnosti: PayPal
Kdy bude zatížena moje kreditní karta?
Vaše kreditní karta bude zatížena v okamžiku nákupu.
Co je důležité vědět o platbě dobírkou?
- Možnosti platby: v hotovosti, kreditní kartou, debetní kartou, aplikací Packeta
- Pro zákazníka nevznikají žádné další poplatky
- Při platbě přes aplikaci Packeta je nutné uvést telefonní číslo, protože se doručení dojednává telefonicky
Mohu brýle Fielmann vrátit?
Ano, brýle zakoupené u společnosti Fielmann můžete vrátit. Nabízíme zde tyto záruky:
Záruka vrácení peněz: Pokud do 6 týdnů od nákupu uvidíte jinde stejný produkt levněji, Fielmann přijme zboží zpět a vrátí vám kupní cenu.
Záruka spokojenosti: Pokud vaše nové brýle nesplňují vaše očekávání, vyměníme je, nebo je přijmeme zpět a vrátíme vám kupní cenu. Kdykoli.
Platí se při vrácení zboží poštovné?
Naši zákazníci při vrácení zboží poštovné neplatí.
Jak mám zaslat zboží zpět?
Vložte
zboží, které chcete vrátit do balíku, ideálně do původního originálního obalu. Na
lístku pro vrácení zboží uveďte důvod vrácení. Lístek pro vrácení zboží vložte
ke zboží do krabice. Na balíček nalepte nálepku pro vrácení zboží, kterou jsme
vám zaslali. Vaši zásilku pro vrácení odevzdejte v podacím místě Zásilkovny.
Zde naleznete přehled všech podacích míst Zásilkovny: zasilkovna.cz/pobocky
Za jak dlouho se mi vrátí platba zpět na můj účet?
Kreditní karta: Zpravidla 5-7 pracovních dnů. Vezměte prosím na vědomí, že rychlost vrácení kupní ceny závisí na vašem bankovním ústavu, a může ve výjimečných případech trvat až 30 dní.
PayPal: okamžitě
Při platbě dobírkou: Pět až sedm pracovních dní
Poznámka:
Proplacení je zadáno okamžitě. V závislosti na vaší bance může ovšem trvat až 30 dní, než platba přijde na váš bankovní účet či kreditní kartu.
Pokud jste vaši objednávku platili dobírkou, vyplňte prosím pro vrácení vaší platby náš kontaktní formulář na stránce https://www.fielmann.cz/dobirka.
Prosím, uveďte do formuláře číslo vaší objednávky, vaše bankovní spojení a zákaznické údaje. Jakmile k nám zásilka dorazí, převedeme vám vaši platbu zpět.
Jakou dobu mám na vrácení zboží?
Po obdržení vaší objednávky máte 30 dní na to, vrátit zboží bez udání důvodu.
Co mohu dělat, pokud bude zboží při transportu poškozeno?
Bude-li námi zasílané zboží poškozeno, můžete je samozřejmě zdarma vrátit. Ve formuláři pro vrácení zboží uveďte, že se jedná o reklamaci. Bezprostředně po obdržení a kontrole objednávky vám budou vráceny peníze způsobem, jaký byl zvolen při objednávce.
Kam mohu zaslat zboží pro vrácení?
Vaši zásilku pro vrácení odevzdejte v podacím místě Zásilkovny.
Zde naleznete přehled všech podacích míst Zásilkovny: zasilkovna.cz/pobocky
Na jakou adresu mám zaslat zboží, které chci vrátit?
Přesná adresa, na kterou se zboží vrací, je předtištěna na formuláři pro vrácení zboží. Formulář je přiložený u vaší objednávky.
Budete mne informovat, jakmile obdržíte moje vrácené zboží?
Ano, po obdržení vašeho vráceného zboží obdržíte zprávu prostřednictvím e-mailu.
Co je třeba zohlednit při vrácení objednávky, kterou jste platili dobírkou?
Pokud jste vaši objednávku platili dobírkou, vyplňte prosím pro vrácení vaší platby náš kontaktní formulář na stránce www.fielmann.cz/dobirka.
Prosím, uveďte do formuláře číslo vaší objednávky, vaše bankovní spojení a zákaznické údaje. Jakmile k nám zásilka dorazí, převedeme
vám vaši platbu zpět.
Jak mohu získat novou nálepku pro vrácení zboží?
Pokud jste tuto nálepku ztratili a potřebujete novou, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Náš zákaznický servis můžete kontaktovat e-mailem na e-shop@fielmann.cz a telefonicky na bezplatné lince 00800 284 366 78. (Po-pá: 9:00 - 16:00 hod). Nebo můžete náš zákaznický servis kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.
Jakým způsobem se mohu přihlásit a odhlásit k/z odběru zpravodaje společnosti Fielmann?
Budeme rádi, přihlásíte-li se k odběru zpravodaje společnosti Fielmann. Přihlášení k našemu zpravodaji naleznete téměř na konci našich webových stránek. Zadejte sem vaši e-mailovou adresu. Dále máte možnost, přihlásit se k odběru zpravodaje v rámci objednacího procesu. Obratem obdržíte e-mail, ve kterém musíte vaše přihlášení ještě jednou potvrdit.
Samozřejmě se můžete kdykoli z odběru zpravodaje odhlásit. Na konci každého zpravodaje máte možnost kliknout na "odhlášení".
Jak mohu kontaktovat váš zákaznický servis?
Náš zákaznický servis můžete kontaktovat e-mailem na e-shop@fielmann.cz a telefonicky na bezplatné lince 00800 284 366 78. (Po-pá: 9:00 - 16:00 hod). Nebo můžete náš zákaznický servis kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.
Co znamená Záruka vrácení peněz?
V optice Fielmann nakupujete za zaručeně nízké ceny. Pokud do 6 týdnů od nákupu uvidíte jinde stejný produkt levněji, Fielmann přijme zboží zpět a vrátí vám kupní cenu.
Co znamená Záruka spokojenosti?
Společnost Fielmann vám poskytuje záruku spokojenosti: Pokud vaše nové brýle nesplňují vaše očekávání, vyměníme je, nebo je přijmeme zpět a vrátíme vám kupní cenu. Kdykoli.
Kdo si může v optice Fielmann nechat změřit zrak zdarma nebo aplikovat kontaktní čočky?
Měření zraku zdarma i aplikace kontaktních čoček provádíme u osob starších 15 let.