Nelíbí se vám objednaný produkt nebo je poškozený? Žádný problém. Zboží, které jste si objednali na našem e-shopu, můžete do 30 dnů bezplatně vrátit.
Pokud jste s objednávkou v zásadě spokojeni, ale například vám vaše nové dioptrické nebo sluneční brýle dokonale nesedí – Domluvte si schůzku na pobočce, kde vám je bezplatně upraví.
Zboží, které vracíte můžete samozřejmě zaslat jednoduše také přímo nám. Vezměte prosím na vědomí různé postupy vrácení v závislosti na typu výrobku:
Brýle, které jste si objednali v našem e-shopu, můžete bezplatně vrátit zpět ve lhůtě do 30 dnů. Vložte zboží, které chcete vracet, pokud možno do původního originálního obalu.Štítek pro bezplatné zpětné zaslání je přiložen v balíčku.
Pokud štítek pro vrácení již nemáte, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na bezplatném čísle 00800 284 366 78 (od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00). pro vrácení zboží, tak se obraťte na naši bezplatnou zákaznickou linku: 00800 284 366 78 (pondělí až pátek od 9:00 do 16:00 hod).
Pokud je to možné, zabalte zboží, které vracíte do původní krabice. Pak máte dvě možnosti, jak zásilku připravit k odeslání:
Prostřednictvím svého zákaznického účtu:
Pokud chcete zboží vrátit, přihlaste se vašimi přístupovými údaji na váš zákaznický účet a klikněte na záložku „Objednávky“. Poté zvolte požadovanou objednávku a klikněte na "Zažádat o vrácení zboží".
Pomocí portálu vracení objednávek:
Nebo se po zadání čísla objednávky a e-mailu můžete pomocí odkazu dostat na náš portál vracení objednávek.
Pro podání zásilky na pobočce České pošty, si prosím tento štítek vytiskněte a nalepte ho na balíček s vraceným zbožím. Zde naleznete přehled všech míst, kde můžete u České pošty zásilku podat: vyhledávání poboček
Po doručení vrácené zásilky do našeho logistického centra dojde k připsání odpovídající částky na platební prostředek, kterým byla vaše platba původně provedena (výjimky zde nejsou možné).
Ano. Poté, co nám bude vrácené zboží doručeno, vám pošleme e-mailem potvrzení o převzetí.